blä, usch, tvi!!

Sitter här med min paradisask, skulle bita av "chokladöverdraget" på romrussin biten men t.om det smackade peckel!
Idag har jag känt mig helt säker på att våren snart är här så vi hoppas på det bästa!
Blev väckt imorse av jobbet så åkte in (borde säga ut då det ligger väldigt off) och jobbade.
Lejla och jag satt ute på terassen/altanen och fikade i solen. Försökte inte låtsas om att det faktiskt blåste kallt ;)
Tidigt imorse när vi satt på bussen pratade en kvinna väldigt högt i sin mobiltelefon- inte riktigt mänskligt, men tror nästan hon ville att alla skulle höra trots att det var ett högst ointressant samtal.
Jaja imorn ska jag jobba igen (behövligt!!) så ska försöka lägga mig tidigt ikväll!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0