Godmorgon

Vafan, jäkla lurendrejeri... Specialflingor, en bild på en skål flingor med massa hallon i. Då trodde ju jag att det var typ röda bär i men icke, så besviken!
Sitter och äter frukost nu då Agan ringde och väckte mig för en halvtimma sen.

Lollo och jag kolla på film igår -Changeling med Angelina Jolie - riktigt bra var den! Lejla var här en kortis men var tvungen att åka iväg ganska snart då det hänt en grej. Allt är bra med Lejla så det handlar inte om henne.. får ta en filmkväll när hon och Zandra mfl kan vara med också :)

Agan här är den presenten jag talade om som du ska få, hhihi åååh vad glad du blir. Ser du vad det är?
Jäkla suddigt då föremålet är litet..


Lollo jobbar på avdelningen för förtidigt födda bebisar (Hon är sjuksjöterska nu!!! YEY!!)
Vanliga bebisar väger typ som 3 mjölkpaket, och de på den avdelningen väger 1/2 mjölkpaket typ :( stackars små
OCH de har så här små blöjor!!

Lika sort som ett litet cigarettpaket
Eller som ett trosskydd lixom, haha så sött!


Jo jag lagade mitt armband igår också, försökte likna handen i familjen Addams här


Annars så vill jag säga att min fobi för att höra på när folk borstar tänderna blivit liiiite bättre, tror jag.
On step at a time!

Jo jag måste ju gå till botten med detta och då alltså börja med vad som utlöste denna psykiskt jobbiga fobi.
Grävt långt i mina förträngda minnen och tror jag hittat det som utlöste det hela.
Ni vet Eva och Adam (i de unga verisionerna) som gick när vi var yngre?! Ja precis, dom!
De stod och borsta tänderna och spottade och äcklade och hade sig i ett avsnitt.
Spottet är ingen fara, men ljudet som uppstår då de borstar tänderna...jag dööör!
Allt är de små kräkens fel! Tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0