Update

Vart väldigt lugnt de senaste dagarna..
I förrgår lagade Ago och jag tacos och bakade cookies (var hans tur att ha med fika till jobbet). Så var bara en myskväll.
Gårdagen bestod mest av en jäkla massa tvättande och en del städande. Idag hämtades lilla Wilda (kissen).
Bittersweet.. Kommer sakna lillmysan men var skönt att få rent från katthår, dammsugit moppat och äntligen fått öppna balkongen och vädra lite nu. Mitt hem är nu skinande rent, typ.
Fått kläder från ellos idag med, en skjorta och två linnen (beställde en bikini med men den va inge bra).

Ska jobba på Finis imorrn ju...längtar! Stört jag vet, men jag gör det!

Laddar upp matbilder då, det enda jag har att bjuda på nu, haha

haha tacos, min superbräda frukost (gjorde om 3 ggr men brände alla) och mat igen

Wilda, hoppas hon får ett bra hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0