Nu blev det kväller!

Haha tyckte jag såg rolig ut när jag skulle hemifrån...helt svart med skinnjacka, såg ut som en mc brud så fick köra med sjalen och vita skor haha (hade blå tröja under iallafall :P )


Eh var det såhär soligt!?! (mobilkamera så ingen blixt)


Dammsög nyss, borde typ tagit kort på hur sjukt mkt katthår det blev i dammsugaren...inte normalt! (har ändå städat nån vecka sen tror jag... hehe).
Såg en del studenter idag dårå. De hade ju trist väder men säkert lite bättre än förväntat ändå!

Har vart så himla skönt att få jobba lite nu (pga av att det varit en del till studenten) känner mig som en normal och glad människa när jag är på Finis :D

Min student var misslyckad:
Hade fått ett myggbett (antar jag det var) på vristen dagen innan. Först kliade det som vanligt, sen blev det helt hårt och lite svullet, sen mer och mer svullet tills foten och vristen var dubbelt så stor typ...gjorde sjukt ont och kunde ju inte gå ens. Så vid ca 23 tiden var det bara att ge upp. Agan och jag hyrde film...jag mådde illa och blev yr när vi var inne på videobiljarden, fick lite vatten av personalen som fnissade och trodde säkert att jag var full.
Väl hemma tog jag lite starka smärtstillande och la foten högt. Vi satte på filmen och somnade båda i soffan innan den knappt hann börja.
Klå den ni! Jag är förevigt bitter för detta! (eller kanske inte så värst)..

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0