Namnhjälp till er havande

Jo jag tänkte såhär:
Verkar ju vara många bloggare som är gravida nu -stina lee, spiderchick, ellamarie (heter hon så) och många fler...
Så det här med namn kan ju vara svårt. Här följer då lite tips på mer ovanliga namn för pojkar och flickor.
Tråkigt att varannan unge heter typ tindra och saga nu eller hur?
Alla dessa namn finns någon som heter då jag kollat på susning.nu (lista över ovanliga namn).

Flicknamn:
Alladin
Anus
As
Bajen
Bak
Balle
Bark
Blå
Boll
Brummelisa
Brun
Bus
Butt
Du
Farzan
Fika
Frans (ja ett flicknamn)
Gay
Grus
Gunnar
Hans
Henrik
Hora
Jag
Jazz
Katt
Kiss
Kut
Lejon
Midget (dvärg på engelska)
Mu
Musse
Nallemaja
Natt
Pappa
Pippa
Pung
Stålbarm


Pojknamn:
Aragorn
Arathorn
Bajjen
Ballen
Bamse
Barbapappa
Batman
Bebis
Brum
Bubben
Buddha
Bullen
Burr
Bush
Butt
Bög
Chewbacca
Doctor
Drake
Du
Fan
Fnatte
Frodo
Fänrik
Gandalf
Gay
Gay-olof
Grus
Grön
Grå
Gul
Jag
Jazz
Killen
Kossa
Lucifer
Mens
Mumin
Mutta
Offer
Plutten
Polis
Puck
Pung
Queen
Saddam
Skywalker
Stake
Stockholm
Subba
Svensk
Tupac
Tutte
Ulla
Unge

Glad att jag kan hjälpa till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0