Morning sunshine!

Härligt väder idag med :D

Idag ska jag:

*Försöka hinna klippa mig innan ams

*Till arbetsförmedlingen på möte

* "Storhandla" med Ago

*Ta en sväng på stan med Maria

*Ha picknick med Maria och Silvia


Skulle ju hellre ligga och sola än att gå på mötet som känns helt meningslöst men men.
Tänkte försöka hinna klippa mig innan ams också men det får bli en annan dag. Hoppas på att mammas kompis kan klippa mig snart -Slitet hår har jag! Tror att det var nästintill ett halvår sen jag klippte mig hehe :P

Jo annars så känner jag mig mer som en människa nu då mitt revben känns mycket bättre!! Kan fortfarande inte ligga på ena sidan eller på magen men annars är det rätt bra nu :) Känner inte ens för att dö när jag nyser längre ,haha
Så nice ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0