Midsommardagen

Blev som planerat igår, åt mat hos mamma med Louise och låg sen still i soffan och tyckte synd om mig själv, hehe.
Mamsen och jag käkade lite ost och kex senare också.
Sov där och badade i badkaret imorse som jag sååå sett fram emot -blev en stor besvikelse då mina revben var BAJS så kunde inte röra mig,buhuhu! Sparkade ned flaskorna jag ville ha i vattnet, hehe
Sitter nu och kollar tv med Ago... eller han kollar jag sitter med datan i knät då.

Efterrätten var jordgubbsparfait, mums!! Alice låg och pratade med mig över badkaret på "torkställningen" när jag badade. Och typ inga badankor med nån extra grej på (som en tomteluva i detta fall) flyter som de bör!!
Kissarna är riktiga små fotomodeller, kom en tant som tog kort på dem när de satt på balkongen :)
Jo Agan och jag satt i parken en stund förut idag, och vad hade jag under skon om inte hundbajs?!!

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

vilken söt kisse :)

2009-06-21 @ 09:16:25
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0