Kl 10:24, 24 grader varmt ute :)

Idag blir det nog hett hörrni.
Hann inte skriva nåt mer igår då jag inte kom hem förrän 2 typ. Var med Louise på stan en sväng sen hann vi sola en kortis hemma hos henne innan Silvia hämtade upp mig och vi åkte till marieberg och Ikea. Hon och hennes systrar håller på och möblerar om och ändrar lite nu när föräldrarna är out of town :) Hoppas dom blir nöjda och inte helt förskräckta hehe. Jag tycker det blir asbra! Så vi grejade en del med vardagsrummet igår och sen hyrde vi film efter det så blev rätt sent. Filmen var bra men kan inte minnas vad den hette.. Nåja det var ingen film jag hade hört talas om förr så jag är förlåten.

Nu ska Silvia hämta mig om typ 20 min ska till marieberg igen och kolla om vi hittar det sista "piffet"
Sen ska jag och Louise hem till far som man inte umgåtts med på ett tag. För typ ett par veckor sen messade han oss typ -Hej jag är i Frankrike och vandrar kring bland de fina husen, vädret är fint...jaha okej ;)
Måste packa ned lite bikini och så ifall jag och syrran vill sola i stadsparken sen...lär bli galet varmt men de har ju duschar så. Ska man vara fin...

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0