Godmorgon och God frukost

Bakade bröd igår, så duktigt. Kändes som att jag behövde hålla mig inne från solen så mycket som möjligt.

Grannarna som bor i lägenheten precis bredvid min har flyttat ut massa möbler och stuff nu. Tror inte de flyttar utan bara att de flyttar ut hälften då hennes kille nyligen flyttade in och de kanske inte behöver ha dubbet av allt.
Hoppas det är så då de är rätt lugna och bra, hehe.
Annars skulle väl inte hennes kompis stå nere och typ -åååh ett barbiehus (de är båda typ 25 år) och nån kille -titta ett helt fungerande diskställ, hmm nej det vore konstigt.

Hur fan har man sovit om man vaknar med träningsvärk i armarna egentligen.. gjorde ju inget jobbigt igår.
Eller jo fan jag bar iväg min cp-cykel till en cykelaffär i närheten -som hade stängt tom 15/7, grrr.

Idag bör jag dammsuga lite innan jag tillåter mig unnas av det fina vädret. På Söndag ska det bli ännu varmare sa nån..30 grader! Är lagom som nu när det vart typ 25 tycker jag, men man klagar inte!

Agan och Micke ska till Peace&Love idag och kolla på immortal tecnique (stavas?) Och nu tänker ni -vem fan är det..
Vet inte riktigt, nån underground hiphop visst.
Lollo åkte dit i Torsdags också så hoppas hon hade kul :)


Kanske hörs senare idag, beror på vad dagen bjuder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0