Midsommarafton

Idag är det midsommarafton.. så jag passar på att tvätta innan jag ska iväg till mamma, hehe
Dum idé då mitt revben gjort mig handikappad. Men jag ser det från det ljusa sidan -igår kunde jag knappt torka håret efter duschen för smärtan men idag kom jag hyfsat smärtfritt ur sängen (kanske vant mig ?) och har till och med vågat håret med plattången, krävs nog lite träning för att det ska bli snyggt, nu blev det väl sådär.
Vill bara att det ska bli helt tills augusti då jag ska på dansläger, hoppas!!

Apropå dans vet jag inte om jag vill tävla mer -tycker inte det är så jäkla kul asså... men kan ju fortsätta med paren med Sandra och ifall det blir nån grupp, ser faktiskt inte nån vidare glädje i att tävla själv.
Delad glädje=dubbel glädje men vi får se. Tråkigt att jag inte kan träna eller nå nu heller :(

Jo jag ska iväg till mamma med Louise och äta om ett par timmar sen ska jag nog ligga i mammas säng eller soffa och gnälla för att det är så synd om mig och min stackars kropp och röra mig så ite som möjligt hehe.

Fattar inte vilken jäkla olycksfågel jag är. Alltid haft nåt sen typ 12 års ålder - då åkte jag titt som tätt in till akuten för otroliga magsmärtor (blindtarmen som inte var blindtarmen, yadayada)
Sen skadade jag mig som FAN på dansen (kunde inte ens ta på mig strumpor själv). Lyfte upp benet rakt över huvudet (ni vet?) och BRAK lät det kan jag säga, i sätesmuskeln ner i låret..muskeln sprack upp typ och idiot jag skiter i att besöka sjukhus- fan vad det lät när det gick sönder! inte bra ens nu..
Och nu jävla revbencp...
Sen är jag SÄMST på att vara försiktig och ta det lugnt när det väl är något..
Nästa grej då -armen eller huvudet kanske?!
HAhaHa! nej men det är jäkligt irriterande faktiskt!

Oj vad mkt skitsnack det blev.

MIDSOMMARPUSS PÅ MINA VÄNNER!

...en sak till. Lyssnar på radio och nån har lämnat frysta griskultingar utanför nåt polishus, why oh why?


Kommentarer
Postat av: ღ Pappapoet ღ

Hoppas du får en skön midsommar :D

2009-06-19 @ 13:15:07
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0