Steker å steker

Tar lång tid att steka pannkakor hörrni!
Gör med bacon i, jo det ÄR gott. Första gången jag gör det men minns att pappa gjorde det ibland när vi va små.
Apropå pappa och mat (han är ju bäst på att laga mat min pappa♥) så fick vi även ibland revbensspjäll med chips och dipp på typ fredagskvällar. Det var gott! Fatta chips till middag när man var liten var ju HEAVEN ;)

Jo jag maila nyss in en ansökan till ett jobb som jag verkligen VILL ha.... och DÄR blev min pannkaka bränd...
Så hoppas hoppas hoppas, dock en tjänst jag kan tro att massa söker, tyvärr!

Jobbade idag och fan vad ovan jag är, hehe. Kul, men kändes som en lång dag och jag blev jättetrött trots att jag inte har ett "jobbigt" jobb.

Ska se om jag har några bilder som jag inte lagt upp...

Jag igår (håller i skon då jag är på väg ut haha)


Haha hur cyklade han??


Jag idag:


Var så här tjurig på väg till jobbet (eller ja typ) pga av regnet och för att Agan inte förstått min sorg över att min mixer helt plötsligt inte fungerar...vad ska jag ta mig till? I need smoothie!!


Ser ju ut som att jag har konstig färg på foundation i pannan men har varken puder eller foundation där så det va ju knepigt..

Nu har jag bränt för många pannkakor. Var dålig idé att blogga nu!

Just det (observera att jag fattar inte varför jag fotar fåglarna)
Här blev en duva mobbad, misshandlad eller våldtagen..nåt av det var det!
Och den lilla tussen/pricken på denna bild är en fiskmås"unge" som inte längre befinner sig på taket av okänd anledning


Slog in ett paket som Silvia ska ge bort som är av typen kartong i kartong i kartong i kartong och slutligen en liten grej i en liten kartong


Nu behöver mitt hår tvättas! Bye bye

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Den är köpt i Kina :D

Jaa, det är irriterande :O

2009-07-06 @ 22:11:27
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Förstår inte heller det.. Jag skriver ju inget provocerande liksom..

2009-07-06 @ 22:12:14
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0