Im back!

Kom hem för en liten stund sen. Var hemma hos mamma hela dagen igår och sov där då hon var på åland..
Så tog hand om kissarna. Började läsa lite på boken flyga drake, bra tror jag! Läste ut Magdalena Grafs sälvbiografi i förrgår, den var bra!!

SÅ har varit och ätit med Tessie, Lisa och Johanna nu (danstjejer från min klass i gymnasiet)
Jättekul att träffa dom igen. Vi snackade massa skit och en massa om gymnasietiden och garvade typ oavbrutet hehe :)

Imorrn jobbar jag sen ska jag iväg på arbetsintervju på Al forno -help me lord!
Går säkert bra men de söker nog bara en person så blir nog lite svårt då jag inte har nån direkt erfarenhet inom branchen. Om ni inte vet så är al forno en jättefin italiensk restaurang (mittemot shang hai) som ska ha gudagoda pizzor.. Skulle säkert vara jättekul att jobba där!
Så håll tummen för mig imorrn kl fyra!

På onsdag ska vi nog äntligen ut och äta och fira Lollo som fyllt och Lejla och Tove som precis fyllde med då såklart!
Synd bara att inte ALLA som vi tänkt kan komma med! men men så äre!
Efter det kommer Sandra in till stan så blir väl ut och svira för vår del tror jag :) Kul att träffa henne!!
Jo apropå Sandra så blir det inget dansläger i augusti :( tråkigt men jag får vila ryggen istället.
Hoppas bara att jag får tillbaka mina pengar som jag satt in för det!! Måste jag ju få!

För mycket snack och för lite verkstad! Dags att ta upp resten av tvätten som jag tvättade i lördags... :/
Fan Lejla messa mig förut och ville att jag skulle med till Lars ikväll. Orkar inte palla mig dit själv då Agan inte slutar förrän 22 och jag ska ändå jobba imorrn. MEN nu saknar jag ju Lejla bara för det! Och så har jag lite behov av att skvallra lite, höhö! Deppigt..

Nu skulle man minsann ha sig en liten bil ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0