Hemma igen!

Vart hos mamma nu i några dagar och passa kissarna. Mysiga men min raring Shaggy gapar och har sig typ kl 4 på morgonen och har tråkigt eller nåt!

Idag har jag fikat med tjejerna. Alla tjejer var med denna gång, kul :D Lejla,Tove,Lollo,Natta,Zandra,Firro och jag.

Igår kväll var jag ute med Silvia och Maria. Blev Frimis... kom dit vid tolv och de stänger ju två så kändes rätt kort men vi hade kul!
Smällde en kille på käften också haha! (vissa tar sig ju friheten att nypa en i rumpan ...jävla idioter!!) Blir så irriterad att man inte kan få vara ifred med sina vänner bara!

Annars har jag ju jobbat hela veckan så inte gjort mycket annat.

Lite bilder kommer här... Börjar från början och slutar på slutet, det blir bra det, hehe
Jag ser väl ändå lite ut som lilla my (eller teskedsgumman) i min "badfrisyr"?

Den här underbart vackra och mysiga skapelsen är min misse Shaggy (som går på diet nu..illa när man skymtar tutten hehe).


Fått hem fina grejer från Nelly:
Toppar från rare (ska ha nån typ av underdel till såklart) Armband okänt "märke"

Klänning Koola Anna

Såhär blev håret efter slingning ock klippning

Min dejt för kvällen var dessa brudar. Kvällens tema var "vi är från skåne" typ.. var kul att prata "skånska" tyckte vi..

Såhär låg jag imorse under ett berg av katt och försökte sova

Den svarta (min lilla lakritspojke) satt på golvet nedanför sängen och kollade på mig medans den rödvita (glass a la dulche de leche) låg i fönstret i godan ro. Jag pratade med den svarta och sa att han skulle komma och lägga sig och när han väl hoppar upp så kommer den röda som ett spjut och tränger sig framför min lilla lakritspojke, så ond han är, EGO! Ville ha all uppmärksamhet själv. Stackars Shaggy!

Nej jag borde ta ocg göra nån matlåda tills imorn nu! Lite segt att bara vara ledig en dag men jag klagar inte... vill och behöver ju verkligen jobba!

Alla små bilder är som vanligt klickbara/förstorningsbara.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hej gumman, va kul det va o se dig i lördags! asså jag är jätte sugen att beställa från nelly men jag vet inte riktigt deras storlekar, vilken storlek beställer du? Puss

2009-07-20 @ 09:23:19
URL: http://sssandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0