Gårkvällen

Gårkvällen haha gårdagskvällen heter det...

Börjar från slutet med att säga att det är jävla irriterade att bo där jag bor ibland. Vafrör "skriker" folk och fyllepratar så jävla högt precis utanför mitt sovrumsfönster jämt?! Jag vill ju sova med fönstret öppet... där ligger jag vaken och asarg tills jag måste stänga fönstret medans Ago sover som en björn, hehe.

Hade jättetrevligt hos Eve igår. Dålig på att ta bilder när man har kul.. Åt goda grillspett mm, mums!

Asså jag har faktiskt ingen bra ursäkt till varför jag ser asknepig ut på vissa bilder...inte bara jag hehe

Ok de där bilderna får räcka..

Ska träffa tjejerna på stan senare för en fika, mamma messade mig imorse och undra om jag ville med henne och Anneli till ånnaboda men var tvungen att tacka nej då jag inte visste när jag skulle träffa girlsen :( en annan gång :)
Var alldeles för längesen jag träffade Anneli och hennes barn!

Jag är grymt trött! Skulle behöva sova ett par timmar till, hinner ju nån timma i ju för sig :D

Kommentarer
Postat av: linda-det handlar om helheten

hej! märker att ja skrev lite dålig info om produkten, det är många som har frågat va det är för nått. hehe. det är en krämig konsistens, som man bara tar i handflatan och sedan drar igenom håret! =D luktar jätte gott, o är jätte bra. jag rekommenderar den verkligen! kram!!

2009-07-05 @ 13:25:01
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Sara

vissa kort ska man se lite knasig ut på=)

2009-07-05 @ 15:11:10
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Monika

Hahah, jaså? Diggar också Lady Gaga!

2009-07-05 @ 23:17:55
URL: http://monikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0