Trögt...

Kom hem från jobbet för kanske två timmar snart, sen dess har jag bara suttit framför datorn och pratat i telefon... får ingenting alls gjort.
Borde gå och hanldla laga mat och diska lite.. Är som vanligt så jäkla kallt hemma hos mig så pallar inte:(
Vill bara sova.. gick i ju för sig upp 4 imorse så (börjar jobba 6 går hemifån 5).
Asmycket snö ute imorse kan jag meddela er sjusovare : P

Jag och plogbilen va uppe samtidigt.

Imorse (nästan)


Igår var jag och mös (så som i mysa, myste, mös..?) med kissarna hemma hos mamma innan dansen.
Moderna jazzen är lite lagom sådär..gjorde lite chineer (haha ganska säker på att det stavas så..snabba piruetter kan man säga) och annat över diagonalen.
En tjej som jag inte känner i min grupp sa - jag måste bara säga att du är jätteduktig.. :D Kul!
Discon är lite svår alltså..eller nej det går bara så jäkla fort, hinner inte tänka lixom, flåsigt som tusan! Men är ju SÅ kul ändå, till slut ska banne mig dansen sitta som ett smäck.

Nej skippar nog affären, går och fixar ihop lite wok tror jag istället. Agan kanske kommer senare efter jobbet:)
Imorn ska jag jobba på finrummet :) Ingela (min chef) är sjuk :(
Den enes död den andres bröd som man säger ; p

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0