Söndags filosofi

Jaha då var det söndag igen.. så måndag imorn :(
Sitter och kollar på top model Kanada...tråkigt. En brud (inte en av de tävlande) som är med i programmet ibland har värsta mansrösten och galet gigantiska läppar!
 Läser en SOLO tidning lite också men den var dålig (hade för mig att jag gillade dem men) fick med nåt läppglans också. På omslaget står det  -Du får lyxigt läppglans på köpet. Lyxigt my ass! Helt vattnigt och konstigt..
Laddar ned avsnitt från days of our lifes men går så jäkla segt!
Dans ikväll iaf så det ska bli kul, hoppas min jobbiga huvudvärk lägger sig bara!
Kollade på Bolt (ny tecknad film) med Agan, var asbra :) älskade den galna hamstern haha
Fick jobba på Finrummet igår med, trevligt för mig:)
Massor med snö ute idag, är så fint. Lång tid kvar till våren..
Tycker att jul och nyår borde vara en månad senare, är jämt bätte snöväder då+ att man skulle vänta en månad mindre på våren.
Nej sluttjatat nu! Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0