Onsdagen försvann

Så onsdagen bara försvann såsom många andra arbetsdagar. Jobbade 7-16. Kom hem 17.00 och hann precis baka en ost och skinkpaj med broccoli i (vuxenpoäng för att jag lärt mig äta broccoli!!!) innan jag fick rusa iväg til dansen.
Tråkigt när man inte hinner med nåt annat..
Dansen var rolig idag iallafall. Josefine stukade nog foten däremot, stackars:( Sandra var frisk idag så hon kude skjutsa hem henne.

På fredag är jag egentligen bjuden på fest i gbg men måste nog tacka nej.. tror ingen av mina vänner här ska gå+ att det är jobbigt att man måste sova där och blir borta över alla hjärtans dag. Det är Firro som fyller. Får ta och fira henne nästa gång hon kommer hit istället..
Nej jag är helt slut ska försöka sova snart.
Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0