Ledig imorn!!

Blir ledig imorn, om de inte hör av sig sent ikväll eller tidigt imorgonbitti. Har iaf inte blivit bokad än.
Ska nog ta tag i tvätten imorn och städa lite hemma sen en snabbis på stan med louise innan vi ska hem till mamma och äta tacos :)
Idag träffade jag Zandra efter jobbet. Vi tog en runda på stan och en fika på Bara Vara.
Spikade även fast att det blir fest den 7/3, veckan efter vi fyllt :) Ska bli roligt. Blir hemma hos mig i år igen. Hoppas Maria, Firro och Maja kan komma till örebro den helgen!! Tove kunde iallafall:) Saknar henne redan fast hon vart i örebro under jul och så..
På stan idag inhandlades bara lite smått: en svart spetssjal, shampoo+balsam, hårspännen, diadem, nagellack och en fejk orkidékvist som jag redan satt i min blomma som bara har bladen kvar :( ser riktigt äkta ut!
Längtar så till våren och att få köpa lite vårkläder!! lite avlägset med den här kylan..
Nu kollar jag på design Simon och Thomas dom är speciella...
Tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0