hej igen...

Går inte så bra för mig att träna, sträckte en muskel i armen och har en typ överansträngd muskel vid vristen, gjorde nog nåt tokigt på dansen i fredags/söndags.. & så blir jag så uttråkad och trött på att köra samma grej om och om  igen.. helt opepp:( haha fan vad jag gnäller!
Viktoria och Daniel har ju förlovat sig- Inte det jag vill uppmärksamma utan fattar bara inte varför alla bryr sig!?! Hela kungafamiljen är för mig totalt överskattad!
Nej skärpning nu ska jag köra några gånger till. Tänkte sen kolla på -Den rätte för Rosing (Varför??) hittar inte rätt kanal bara, kanske är slut.. Fattar mig inte på henes läppar ser såå fult och oäkta ut!! Hur kan ingen ha upplyst henne om det, eller ser hon inte det själv ens??
  oh dear god why??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0