Första inlägget

Jaha då var det dags för första inlägget. Inte för att nån vet om bloggen än men måste fixa lite först ;P

I går var jag och Louise (syrran) hemma hos pappa som nyligen fyllt år och firade lite.

Han bor i wadköping med sambo, hennes barn plus ett halft zoo

-jobbig hund (som mer och mer är inneboende hos dom), två katter, två kaniner och en sköldpadda.

Dansade igår också. Show och streetshow på söndagar, riktigt roligt den här terminen. Känner mig helpepp!!


Idag blev jag ofrivilligt ledig så har mest suttit vid datorn och legat i soffan och gjort annat onyttigt.
Dagens mat: frukost, tårta, ris med kyckling och currygryta, tårta (ja, igen), macka och te.
Nu sitter Agan och jag och kollar på CSI (eller han kollar..)
Bytte nu till scrubs -BÄST!

puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0