Are we human? -Or are we dancers??

Gjort hittills idag: vaknat, ätit frukost med min honey, rengjort hela kylen, dansat, vilat mer än jag borde, dansat mer, suttit vid datorn
Gör just nu: Sminkar mig lite halvhjärtat, lyssnar på NRJ, bloggar
Ska göra idag (i turordning): äta, träna dansen lite, upp på stan med Sandra och fixa tävlingskläder, träna dansen på dansskolan, handla "matsäck" till imorn, träna lite mer, locka håret.
Borde göra: Träna ännu mer och återhämtas ännu mer : /, plocka ögonbrynen (tur att jag har tunna och ljusa strån :P)
Vill göra: Ligga i soffan, ladda ned days-avsnitt och äta min Rocky road glass..Och gå på stan med Sandra men utan att träna efteråt!
Hoppas på: Att det går bra för oss i både par och singel på tävlingen imorgon!!!
Känslor: Nervositet, stress, osäkerhet, hunger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0