Julen

Hade en jättebra julafton hemma hos mamsen. Pappa kom dit, jag och Ago, syster, systers kompis + mamma och en  kompis/granne till mamma. Oftast är det lite olika människor hos oss på jularna :) Alla som vill komma är välkomna, så som det ska vara på julen!
När vi var små firade vi alltid jul med syrrans kompis + mamma som jag nämde ovan. Men då också med lillasystern i familjen som är lika gammal som mig. Vi två var bästisar och våra storasyrror var bästisar och våra mammor likaså. Nu bor inte lillasystern i stan men det var riktigt roligt att dom två firade jul med oss igen, så underbara människor båda två!
Blev en hel del nostalgiska minnen..

Ago och jag köpte en byrå på ikea igår som vi monterade ihop igår (fick bla presentkort där). Alltså ikeas möbler tar ju sån tiiid. Det enda som fattas är att man ska såga till och måla delarna själv, hehe.

Andra julklappar jag fick är: kokbok på massa olika pajer, en lampa som man ska rikta mot väggen och ställa in i VILKEN färg man vill, "laxfärgad" kofta i kort modell med paljetter på axlarna, väska, superpresentkort (jag valde att få handla på H&M), en varm&fin ullfilt, dusch+smörjgrejer från bodyshop, godis och en massa myskramar från alla goa!

Var i marieberg centrum igår också. Jisses vad mycket folk det var. Förta dagen på rean och allt. Långa köer och trångt så jag orkade inte kolla på allt jag ville. Köpte iallafall en kofta med lite grejs på ena axeln, en svart basic topp, en grå lång basictopp och ett par örhängen.
På elgiganten var det förresten insläpp-utsläpp, haha.

Idag ska vi till pappsen och äta kalkon och byta lite juleklappar med pappas sambos barn.
Det blir myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0