Gott nytt år!

Ja gott nytt år gott folk!

Agan och jag sitter och poppar nyårsmusik. Eller ja det som enligt playstationet ligger under fliken nyår, men det var bra musik tycker jag!!
Jo det blir bara vi två ikväll. Känns mysigt faktiskt. Osminkad och fulkläder, haha!
Lagar potatisgratäng och fläskfilé. Tänt massa ljus. Ska dricka skumpa sen och kolla på fyrverkerierna från balkongen.
Sen när alla mår illa av alkoholen och vinglar hem i kylan och fryser så att tårna ramlar av så ligger jag och sussar sött, i vår numera 20 gradiga lägenhet. Jajamensan! Det är för gött!!

Eh.. en lagom stirrig bild från förra nyårsafton. Tänkte att jag inte skulle lägga upp nån där fler ovetandes människor var med. Fanns bara denna:

Gott år 2010!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0