Filmresensioner

New moon var jättebra. Romantiskt sorglig, läskig och spännande. Gillade den verkligen!

Paranormal activity såg jag hemma hos Lejla i förrgår med Lollo och Tove. I början tyckte jag den var seg och väntade på läskighterna. Mot slutet hände det grejer. Den var bra, udda men bra. Påminner om blair witch project då det också är en budgetfilm filmad med "egen" kamera.

Avatar kollade jag på igår med Agan. Utan text så när de pratade på typ...avatarska... så fattade man ju inte men jag tycker absolut att det var en bra film som måste ses! Väldigt fint gjord.


Idag ska jag ta en fika på stan med Zandra så bryter det om att jag ska hålla mig inne idag, hehe.
Är 20- ute och inte 28- så överlever nog ändå!
Kallt (16-17 grader) som fan i lägenheten. Miljökontoret har skickat brev till vår hyresvärd samt att vi har fyllt i ett från hyresgästföreningen. Hon måste ha fått båda nu men hör inte av sig, fy fan! Vad krävs för att hon ska lyssna?
Ger henne idag sen ringer jag imorgon och hoppas att hon svarar. Jag blir SÅ irriterad på hennes snålhet!!
Nej nu våra bästa år och lite frukost =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Jag tycker det är modigt. Men jag tycker faktiskt också att det är en riktigt social grej. Framförallt att gå på filmer som Avatar då den skapar många diskussioner när den är slut framförallt. :)

2009-12-30 @ 15:52:00
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0