Bio nästa

Hemma en sväng nu innan vi ska iväg på bio och kolla på new moon (Twilight). På tiden att se den nu.
Hemma hos pappsen och hans sambo åt vi kalkon och satte och sedan i vardagsrummet med efterätten, tände en brasa och lekte "gissa julklappar". Kul, jag är som ett barn och älskar att leka.
Fick handledsvärmare av "barnen" (som är 15 och 18 år). I leken vann ago och jag en söt tvål, en kapsylöppnare som ser ut som en kofot (en hantverkare där i vadköping har gjort den) och en fin tändsticksask :)
Ago fick en chokladask med, det ska bli gott för mig!
Jo jag mös en massa med kaninen joppe också, han är såå mjuk och alldeles kritvit!

Nej nu ska vi lunka iväg snart för att hämta ut biljetterna.
Förresten på onsdag ska det bli 28 minusgrader så ladda upp med käk och uträtta ärenden inför nyår innan dess vettja! Jag tänker då hålla mig inne den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0