Vimsigt idag top 3

Ibland är allt så vimsigt! Snackade med Sandra på msn nyss..Om vårt pardiscotävlande
Jag säger att jag längtar tills vi får göra en silver (lite mer avancerad dans)
Men att vi måste bara ha en prick till nu va? (bra placering i tävling alltså)
Hon säger att nej vi ska ha en prick till först (vilket var precis det jag sa)
ja säger -ja precis, en till
varpå hon säger -ja en till
Hehe...bara jag som tyckte det va kul? jaha ok då! Tråkisar!!


Jag har suttit och druckit te här framför tvn..vet ej hur det hamnade två skedar i koppen (vilket förmodligen betyder dubbel dos honung)


Läste Örebroarn imorse...nån seniorlägenhet där man får vara max 80 år för att flytta in.
Då måste de ju tänka att om man är 90 tex så kan man falla död närsomhelst men det gör väl typ lika många strax efter 80-strecket, eller?

Suddigt värre!!

Trevlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0