Typiskt

Sitter och tuggar på en hjärna (gott godis :P).
Vart på Marieberg för att lämna CV till en butik som söker personal. Jag läste på internet att de inte tar emot ansökningar via mail eller brev så jag tänkte att man skulle lämna där, men icke!
Synd att inte chefen var där! Man skulle iallafall söka via deras hemsida så hoppas hoppas att jag får komma på intervju... och sen får jobbet! Det är 22 timmar per vecka i ett år (mammaledighet) så är ju inte så mycket men man håller tummarna! Vill jobba sååå gärna. Butiksjobb passar mig bra tycker jag ju också :)
Så jag Agan och Micke var förbi pappa innan och skrev ut mitt CV, kan hur som vara bra att ha några hemma.

Har sen vart och handlat med dom lite. Själv tycker jag det är rätt trevligt att gå mellan hyllorna och glo lite men de drar på som värsta ångvältrarna och rakar av lite från diverse hyllor på vägen. Snabbt och effektivt, haha!

Orkan i Örebro idag förövrigt, vilket lett till att jag har innehållet ur en sandlåda i ögonen och en strand i håret,trevligt!
Har gjort en jättefin bild i paint på hur vi såg ut när vi va ute och gick förut men den går inte att lägga upp, suck!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Nej, det är han inte: P

jag skulle vilja det för att så många runt om kring pratar det så det hade varit kul att förstå vad dom säger.

Okej :D

2009-08-16 @ 20:28:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0