My baby can do anything

Satt här utan internet ett tag...klagade lite i ett sms till Agan och hux flux så var det fixat! Han är bra å ha han :)

Jobbade idag:) Men blev väckt imorse, (en arbetskompis barn var sjuk :(..) jag ville sova meeer, hehe :P
Skönt att få jobba något iaf. Vill bara ha mera jobb!
Var inne en udda typ som är inne ibland..som jag aldrig fattar vad hon talar om-förvirrande!
Annars fick jag veta att min chefs dotters pojkvän är på Robinsonön nu på inspelning så det måste ju ses sen, ska börja sändas i slutet på november. Spännande.

Goda nyheter:
Agan har fått ledigt mellan den 9e och 20e september så hoppas på att hitta en billig resa till varma landet. Vi vill helst inte att varma landet ska vara bulgarien eller turkiet. Gärna Grekland, eller Spanien kanske men vi får se. Vore ju skönt om man kunde åka från Örebro med men bara vi kommer iväg!!
Yeah Yeah Yeah!!

Filmrecension:
Kollade ju på inglorius bastards igår. Inglorius bastards är då en grupp som ska utrota alla judehatare. Lite brutal ibland, lite opersonlig ibland, lite störd ibland.
I receptet på denna film var det typ10 dl hämd, 2 dl sorg, 5 dl skadeglädje, 1 msk kärlek och några matskedar humor... ganska mycket salt.
Nja inte riktigt min smak -jag gillar socker. höhöhö
Men finns bättre filmer och finns verkligen sämre filmer.

Måste fortsätta mitt godisätande nu. Imorrn börjar dansen, hur ska jag palla? På onsdag blir det dock värre och jobbigare danser..hua! Men blir kul ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0