Jag vet ju inte vart nånting ligger...

Vart ute och gått 1 timma och 40 min...puh! Gick nog lite vilse...
Gick min vanliga runda vid oset (tror jag typ) sen valde jag att svänga höger istället för att svänga vänster så då irrade jag runt på massa småstigar sen var jag plötsligt vid naturens hus (hur ligger det i förhållande mot där jag bor lixom?!?!)
Sen gick jag på ett par stigar till och såg massa folk sola till vänster om mig, där var alnängsbadet sen efter några stigar till kunde jag skymta norr...tjoho jag hittade ut ur labyrinten!!

Igår var jag, lollo, lejla, tove, shewit och nadja och åt på hellas, jättegott och trevligt! Varför ska man (jag) alltid äta så man mår illa när man är ute för? Enough is enough..eller?

Sen kom Sandra till mig så vi tog en drink på min balkong och sen vidare till Pitchers -asskönt väder och en massa folk.
Vi satt där och drack cosmos och snacka en massa, kul att träffa henne! Kändes skönt att vi bara satt där och drack lite drinkar och så istället för att gå på krogen sen också!

Nu har sommaren kommit tillbaka till örebro känns det som :D :D

Fina Sandra och jag igår..lite väl starkt ljus på min bild kanske men men


Åh just ja det finns ju massa glass i kylen, man vill ju inte gå back på kalorierna efter dagens promenad!
Sen ikväll ska Agan och jag grilla hemmagjorda hamburgare,åååh så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0