Igår och idag

Var ju hos Thomas igår på fest&grillning. Var trevligt och ganska mycket folk. Tina (hans lillsyrra) hade kompisar där också men alla hennes kompisar satt på höger sida om mig och alla våra vänner på vänster sida. Typiskt att det blir så uppdelat.
Blev lite tjurig på en kompis som betedde sig lite som ett ass. Tror att han har lite brist på respekt för tjejer, utom mig som man "måste" respektera för att jag är Agans tjej... Behöver väl inte säga mer.
Ni fattar nog att man vill bli respekterad oavsett. Men det är glömt nu, ingen idé att älta sådana saker.

Det var iallafall trevligt :) Tycker det är roligt att vissa typ skiter ned sig av att de är så hundrädda. Tyson som är världens goaste hund, det syns ju på han!

Nu sitter jag i solen på balkongen, skönt! Agan och jag ska på bio ikväll. Jag kommer inte somna...peppar,peppar!
Vi ska se inglorious bastards -Agans val denna gång, hoppas den är bra så jag håller mig vaken.
Är trött idag då jag vakna massa gånger imorse av diverse saker som törstighet, kissnödighet, värme, solljus mitt i fejjan, sirener utanför fönstret osv.

Lite kassa mobilbider ska jag bjussa på (såg nu att jag knappt tog några kort men)

Kul att jag bara tog kort på samma personer..de där farbröderna på sista bilderna vetetusan hur de kom dit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0