allt och inget...mest inget

Jag kan ta mig tusan äta mest hela tiden, köket nästa! höhö
Jag har tvättat och städat lite idag.. mitt jävla fönster blåser upp och antingen har sönder mina krukor eller har jord och vatten över hela golvet så måste ringa min bovärd och få lite "fönsterspärrar" imorrn.
Var hos Louise idag och åt tacos och lärde henne "dansa" moonwalk, haha -sen var jag förbi mamma en sväng efter det och snacka skit och prova lite kläder som louise dumpat av där :) Såg ut som en nunna i en klänning så den skippade jag hehe.

Nu kollar jag på seven... sju...fem? olika..äh vänta google! haha the fantastic four heter det ju ;)

Jag borde ha en kategori som heter "Linette klagar" så kan ni bara kolla på kategorin och skippa den men nu sitter jag och äter lite och fan vad otäckt min käke knastrar..lite obehagligt faktiskt.

Köp inte willys egna havrekuddar -de smakar inte bra, bara jordgubbarna som är i. Icas egna specialflingor med röda bär däremot -mums! Frystorkade bär är inte så tokigt-!

Jag borde sluta skriva när jag inte har nåt vettigt att skriva!

Så... Där slutar jag! För nu..

Hej då då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0