Att leva som man lär

Sitter på balkongen och käkar lunch. Vart ute och solat lite och läst SOLOtidningen.
Läste "skönhetssidorna" där någon frågade hur man får solbrännan att sitta kvar och hon fick som svar -smörj in dig med en fet kräm så huden håller sig återfuktad, ha hög solskyddsfaktor osv. Och som frisörerna säger typ att man inte ska tupera håret, spraya och hålla på med värmeverktyg för mycket för att det sliter så...
Ofta dom följer sina egna råd?! Kanske en aning men om solen tittar fram en dag här så vill iaf jag passa på att få någon färg och slarvar med solskydd och när frisörerna jobbar vill de ju ha snyggt hår så använder de ju de grejer som jag sa ofta...
Haha helt onödigt prat detta!

Har vart hos naprapaten imorse igen så nu hoppas jag att jag slipper gå dit mer -det är ju inte gratis!
Men som alltid när mitt ena problem blir bra så får jag en ny åkomma... just nu har jag nog pressat tänder några nätter i rad för tusan vad mitt huvud och min käke värker, klag klag, wine wine, tjat tjat ;)

Som alltid när jag käkat hyfsat nyttih lunch så bli jag godissugen (vet att det finns godis kvar sen vi va på bio härom dagen)
Just det vi såg ju public enemies...hmmm, nja inte så bra. Man fick inte riktigt lära känna karaktärerna. Så den kan ni skippa nästa gång ni ska på bio. Är tusan alltid halvdana filmer när Agan väljer och bra när jag väljer, tycker jag dårå!
Nästa gång vill jag se ice age 3 :D :D

Tusan vad min rygg vill vila nu efter behandlingen känner jag! Soffa och godis nästa!

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Jag har använt Disps Rock hard spray, skrev ett inlägg om det förr ett par dagar sen =)

2009-08-07 @ 16:42:38
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: YAIYA

blev supersugen på baguette nu

2009-08-09 @ 19:28:09
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0