Svanben

Lollo och jag tog en långpromenad på/vid/ i.. .ja oset i allafall. Gick långt duktiga som vi är, var lagom varmt och skönt ute!
Såg ett Svanpar och funderade på hur deras ben ser ut.. man ser dom ju aldrig typ!
Men google is the shit som jag brukar säga!!
Se hela bildendom har lite halvlånga svarta ben..lollo tänkte dom hade korta andben och jag tänkte de skulle va jättelånga (tänkte inte tanken att de var svarta).

Well... blev ingen sushi idag får bli nån annan gång!

Precis ätit rostad macka med stekt ägg och skinka, senap och ketchup. Mums... Vile ha stekt bacon istället för skinka, testa, Lovar det är en oslagbar kombination!

Kollar på singing bee nu och är sjukt trött, kändisverision i singing bee typ hasse aro, reneé nyberg, nina (rocksångerska typ), nån från ensam mamma söker, erik som i erik och mackan och två snubbar till.

Tack för stjutsen lollo om du läser detta, glömde säga det :S
Gokväll!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, svanbenen var ungefär mitt emellan dina och mina förslag. Lugnt med skjutsen! Ses snart igen hoppas jag =)

2009-04-13 @ 13:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0