Sorg

Fick idag reda på att min arbetskompis pappa har gått bort (hände igår). Usch fy vad jobbigt!
Känner med och tänker på henne och hennes familj...
Han var gammal och sjuk och hade levt klart sitt liv men det är så fruktansvärt för alla nära som sörjer!!
Vet inte heller om jag ska gå till jobbet när hon är där för hennes skull eller om hon inte vill det.
Själv skulle jag bryta ihop om nån kom och krama om mig på jobbet när man är så ledsen, skulle inte vilja det men svårt att veta vad hon helst vill. Ska nog avvakta en stund iallafall.

Annars så sitter jag i soffan med Agan och kollar på tv (där ljög jag har står och röker på balkongen men lät bättre så...)
Dricker te gönt te orient, bättre med grönt på kvällen då det inte är uppiggande! Gott är detta med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0