Söndagsmorgon

Vaknade rätt tidigt idag. Käkat frukost, duschat och hinnit slumra till i soffan en gång till.

Idag ska jag till örebro katthem och kolla då de har öppet hus på söndagar.
Måste känna efter lite först innan jag hör ifall jag kan hälpa till där ibland... Bara det att jag aldrig vet i förväg om jag jobbar!

Efter det ska vi till mamma och fira Louise om fyller år imorn. Blir tacos och marängsviss, mums fillibaba!!

Till kvällen är det dans igen.. känns som  längesen jag dansa en söndag. I fredags gjorde Sandra och jag om vår par lite men har glömt vad vi gör på ett ställe så det måste kollas upp så jag kan öva ;)

Åh kanske det hinns med att köpa nya dansskor nu också?

PUSss Och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0