Skulle kunna leva på mackor

Jag älskar mackor!! Alltid när jag var liten käkade vi vitt rostat bröd med marmelad (kalle anka utan skalbitar) och drack Oboy till det.
snacka om sockerchock!
Men på "den tiden" var ju ingen informerad om allt socker och påstår jag klarat mig bra ändå och inte varit nån hyperaktiv  unge..

På tal om unge så har Nadja (barndomsvän och fd. arbetskamrat) fått en liten bebis nu (en kille, vilket de visste i förväg).
Grattis och lycka till till dom!!

Jo och träffade en tjej jag var kompis med i högstadiet som var höggravid, hon bor i sthlm men såg henne på stan idag..
Ser totalt annorlunda ut då hon hade slöja under skoltiden men tagit av den nu. Hon ska iaf få en dotter beräknat om 3 veckor..

Blev en runda med tjejerna på stan idag och en lunch på java och en glass vid slottet. Underbart väder har vi haft också 24 grader varmt lixom!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0