Shoppingdag idag

Jag har varit på marieberg idag med Lejla och Zandra. K'äkat och handlat lite smått och gott..
Även vart hos tandläkaren -inga hål!! Jippie!
Agan är på väg hit snart så vi ska ta det lugnt ikväll, jobbar båda två tidigt imorn..
Vill inte obba utan Lejla dok, jäkla trist!!

Senaste två dagarnas köp 4 par skor (ska nog lämna tillbaka de vita högst upp till vänster) och en lång t-shirt med fickor från Zara.





Är tävling på Lördag vilket jag känner mig sjukt stressad över, vet inte varför egentligen men känner mig inte förberedd eller på topp. Sen blir det utgång Lördag kväll ckså :)
Åh vill inte jobba imorn (schhh... får inte tycka så då jag varit ledig så mkt)

Kommentarer
Postat av: PRESENTKORT?

SV: Hej, för att få presentkort på H&M och andra affärer så är det bara att beställa från denna sida.. http://www.freestreet.se/?r=11660















2009-04-29 @ 17:18:22
Postat av: MissCM

herregud vilken söt topp!

2009-04-30 @ 01:56:47
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0