Örebro katthem

Kollade på deras hemsida idag.. och fällde ett par (ok rätt många) tårar.


www.orebrokatthem.com

Har funderat på det förut men tanken kommer upp igen nu när jag inte jobbar mkt eller gör nåt vettigt med mitt liv.
Att börja jobba där ideellt, kanske nån gång i veckan.
De har öppet hus på söndag så kanske kan bege mig ditdå och prata med nån..
Största anledningen att jag inte gjort detta innan är att jag är lite rädd för att bli för känslomässig om man måste se massa kissemissar må dåligt.
Känner även att jag vil göra nån nytta för dom om jag kan.

Man kan ju även bli jourfamilj åt katter och ta hand om dom tills de får ett permanent hem. Handlar oftast om 3-4 månader.. MEN då skulle jag bli för fäst vid katten och behålla den för evigt!
Känner inte att jag vill ha katt då jag inte är hemma tillräckligt mycket och så..

Jävla idioter är alla som inte tar hand om sina djur ordentligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0