Men vadtusan!?!

Var ingen dans idag...
Sandra jag och en till tjej satt och vänta 15-20 min på dansen men när jag fråga tjejen i receptionen sa hon att vår lärare inte va där.
Hon har sagt att hon ev skulle va ledig en dag och det står säkert på hemsidan men det kollar jag aldrig.
Tyckte receptionisten kunde sagt nåt, hon vet nog att det är den kursen vi går lixom... detta har hänt mig en gång förr minsann!! 

Jaja hurtig som jag är (eller oftast inte) så tränade jag lite på min och Sandras par (vilket är samma dans som min singel smidigt nog) här hemma nu. Gick väl hyfsat men nu vart det tråkigt så får vara nog för ikväll.

Var ju hos mamsen förut och firade Louise. Var jag, Ago, mamma, pappa och hon.
Åt tacos och marängsviss mmm. Så två timmars träning skulle varit behövligt idag...
tänkte precis nu ge en dumt "men det är väl bara att stoppa fingrarna i halsen"  skämt men det kanske inte skulle uppfattas bra så vi skippar humorn för idag :P

Fortfarande ångest för att jag inte jobbar... kommer bli urfattig och jag som vill spara pengar till i vinter då Agan och jag tänkt åka iväg.
Med min tur kommer mina sparpengar lagom tills dess vara slut! Peppar peppar ta i trä (tar nu på mitt huvud).

Nej hög tid att ta en dusch och tvätta håret.

PS. två av mina fejknaglar drog sin sista suck idag... eller jag drog ur kontakten då de ändå var i koma... DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0