Känns som fredag..

Tycker alltid det känns som fredag när jag jobbat på finis.
Fredagar tycker jag oftast är en "feel good" dag så det är ju bra :)
En av mina arbetskompisars pappa har ju precis gått bort och nu en annan arbetskompis farfar, tycker så synd om båda två nu... Men sorg hör ju livet till, tyvärr.

Idag kände jag mig duktig på jobbet (ibland när det är lugnt där så känns det som man inte gör nåt vettigt, men fick massa gjort idag)
Ska jobba där imorn med så det är ju skoj för mig!!

Sen jag kom hem har jag käkat lite och kolla på tv, mail, danceaddicts hemsida och lite sånt.
Blev omelett idag, så smidigt och lätt att göra då man kan ha i lite vad som helst som finns hemma (blev paprika,lök,tomat,fetaost,tonfisk).
Insåg dock varför jag typ aldrig gör omelett, inte så förtjust i äggsmaken...haha
Kollat på vänner och skrattat lite åt dom också!

Tänkte att jag skulle träna lite på tävlingsdansen ikväll men vet inte om jag pallar...borde palla!
Imorn tränar iallafall jag och Sandra på den på markurells, sen efter det tänkte Ago och jag grilla..mmm!!



Asså fy fan!! när jag googla fram desa bilder får jag se en bild på ett grillat marsvin, vadfan!! Besparar er det, vill ni hemskt gärna se får ni mnsann googla själva på grillat!!

Ska snacka lite med lejla på msn nu, hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med (:

2009-04-24 @ 07:07:46
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0