Jobbat idag.. tänka sig!!

De ringde från proffice (dhl) och väckte mig imorse så det blev att jobba, vilket verkligen behövs!
Var rätt tungt att jobba däremot, kommit ur form, blivit för lat och bekväm!!

Åh vad jag önskar att jag var ekonomiskt oberoende!!! Eller hade ett bra heltidsjobb...


If  I was a rich girl I would (den själviska verisionen):

*Resa jorden runt och ta semester ofta
*Gå fler bättre danskurser (typ intensivkurser..bounce danccamp m.m)
*Gå nån mer rolig kurs, typ lära sig göra smycken. Fotokurs vore asskoj, Köpa en asbra kamera då också!!
*Shoppa massa
*Köpa stor central lägenhet och låta den inredas med hjälp av nån duktig inredare. En öppen brasa skulle finnas och ett stooort badkar/jacuzzi.
*Gå regelbundet på olika spa behandlingar, fixa hår, naglar m.m
*Gå hos naprapat, massage och allt som krävs för att göra ryggen bra
*Gå på roliga dansföreställningar och liknande
*Se till att få mysa och leka med riktiga Apor och andra söta djur

Ja det var allt själviskt jag kom på (finns en massa jag vill göra för mina nära och djur såklart, men det är ju så förutsägbart!)
Bara tt drömma vidare då


Förresten ska bli fint väder i slutet på veckan!! Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0