Jag lider av duktighetssyndrom

Ledig idag..smått ångest framkallande då jag vet att jag borde bege mig till typ marieberg och liknande för att söka jobb.
Men känns ju så himla meningslöst med den ekonomiska krisen och allt.
Bestämt mig för att kanske vänta och kolla runt för att istället söka jobb där de faktiskt söker personal.
Känner mig ändå dålig.. lider av nåt slags duktighetssyndrom.
Måste göra nåt duktigt (får inte vara roligt) för att inte få ångest av att jag bara sitter hemma och latar mig istället för att söka jobb..
Inte bara mitt psyke som funkar så här va?..eller?
Så idag som straff måste jag diska, rengöra det resterande av grillen från igår (gjorde lite direkt efter), tömma mina balkonglådor, ladda ned musik till mobilen (och fatta hur jag gör det), städa lite smått samt gå ner med en del grejer till källaren. Får se om jag håller allt det där nu då.. blir en updatering senare om det.

Ingen sol idag så jag solade faktiskt solarium en kortis nyss, bara en kvart då jag inte vill se ut som en kräfta.
Kände däremot när jag låg där att det var jäkla varmt på just ryggen, så minns jag att Ago masserade mig med olja igår som jag inte hade duschat av än, haha oj då. Jag har så jäkla problem med ryggen som jag nog inte nämt (förmodligen från en dansskada i ben/ena skinkan för typ 3 år sen..så det strålar upp i ryggen :(...så det var snällt av han)
Jaja inga brännskador eller nåt sån tur är.

Nej dags att ta tag i mina tours haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0