Hemma igen!

Varit hos Hadisa nu. Var jätte trevligt. Käka snacks, tårta och tjejerna shaka rumpan ;)
De flesta skulle vidare ut men jag och Lejla drog hem ekonomiska som vi arbetslösa fattiglappar är :P
Så jag har dammsugit med min nya dammsugare Haha!!
Den funka bra men tveksam om det är lite glappt vid röret (ska väl inte låta när luften drar förbi där?!?)

Galen på min kamera, får byta betteri hela tiden.. de tog slut idag fast jag satte i nya IDAG.
Även fast det är skruttiga ikeabatterier så har det inte varit så innan, säkert själva kameran det är fel på.
Fattar mig inte på kvittot heller men lär vara 1 års garanti och nu har det gått ett år och en månad :( precis min tur...

Lyckades bara få bilder på dessa brudar innan kameran dog. Hadisa i rött som fyllde!
Kanitta i mitten och Thich i vitt, sen Victorija med också på bilden efter (alla jobbar på dhl)







Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0