Helloooow!

haha!
Är så jäkla kissnödig bara så ni vet.. Jobbat idag har jag- vilket inte händer alltför ofta nuförtiden.
På torsdag och lördag ska jag jobba på finis iallafall!!! Tjohoo för det!

Är hungrig men orkar inte gå och handla något att laga- blivit för bekväm hehe..
Soligt var/är det idag men lite blåsigt så  blir lite kallt ändå. Längtar tills man kan grilla - är så sugen på grillat!!

När jag får möjlighet måst jag åka ut till plantagen eller liknande och köpa lite blommor till balkongen, blir så fint då!

Har nog aldrig längtat så mycket efter sol vår och sommar som detta år och är så lycklig att vintern är över!!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Ja jag längtar också:) ja vi får verkligen ses någon annan dag.. är inte riktigt på topp nu är stressad över allt skolarbete och ingen verkar fatta hur dåligt och trött man blir av allt. Men vi får ses för jag är ledig onsdag torsdag fredag sen på påsk åker vi t Jeisons mamma. Kramar

2009-04-06 @ 19:47:35
URL: http://nathalierogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0