Glaaaaaaaaad Påsk!!

Ehm sorry för mitt förvirrade jag på långfredagen. -LÅNGFREDAGEN Linette INTE påskafton, PÅSKAFTON ÄR IDAG!!
-Bra tack då vet jag!! Man kan ju inte hålla reda på sånt, juafton räcker att hålla koll på :)

Jobbade på Finis idag igen :D
Vi stängde tre så Mari och jag gick och käka pizza och sen en glass i solen på det.
Jag gillar (vi ska inte överdriva och säga vara nyttig) att inte käka alltför onyttigt men idag pizza, igår pizza två dar sen hamburgare, tre dar sen hamburgare, fyra dar sen hamburgare.. Nej skojar inte!!
SKRÄPMAT 5 DAR I RAD!
Borde bli smoothie och sallad i minst en vecka nu haha!!

Nej nu ringde Maja, hon är i stan från gbg så ska till Evelina med henne och sen utgång till Frimis :) Skojsigt lite impusivt sådär!!

Puss och hej ha en toppenkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0