Endorfiner

Varit helt deppig idag och tyckt min tillvaro känts helt meningslös..
Men så kom jag iväg och träna ett tag med Sandra på vår pardisco och allt bev genast mycket bättre.
Stämmer bra det där med att endorfiner (ett måbra hormon) utsöndras vid fysisk aktivitet.
Så nu kan jag ta tag i kvällen, vilket mest innebär att duscha, städa lite och diska utan att deppa ihop totalt!

Kollar lite på färjan först. Han som är bartender (som många tjejer gillar tror jag) är ju värsta mesen! Men den som är mijontals gånger mer mesig är han trubaduren(eller vad han är)!!!

Har käkat grapefrukt nu när jag kom hem, skvätter som fan gör det. Och lite yoghurt på det då man ska till tandläkaren i slutet på månaden (massa syra i grape som förstör emajlen.. käkar man nån mejeriprodukt efter så upphör syraangerppen...eller ta en V6, haha).
Me dont like the dentist.. Tycker dom är dumma..eller nej egentligen inte men vill inte de ska gräva i min mun och ber en liten tyst bön att de inte kommenterar mina visdomständer och säger de ska bort.
DÅ DÖR JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0