Då var det kväller

Kollar på efterlyst.. Kan inte välja om jag gillar eller ogillar Leif GW persson.
En sak är säker dock -irriterar mig på hans seeeeeeeeeeega sätt att tala.
Tänker även att han är en gammal buse men det är ju bara fördomar från min sida, fy!!

Jobbat idag, käkat glass med maränger och kolasås och dansat i ett par timmar efter det.
Kunde knappt ta mig framåt på cykeln på väg hem för jag var så slut!!

Imorn är det valborgsmässoafton. Har knappt haft en tanke på det så får se vad man ska ta och hitta på.
Är nog ledig imorn med :/

KRAM

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Min kille vet om bloggen och graviditeten. Vi bor ju tillsammans och han har till och med bloggat någon gång på min blogg :)



Det är bara rykten av folk som inte ens känner mig.. och har sett att vissa kommenterar i mitt namn :S

2009-04-29 @ 23:37:19
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du får en bra valborg :)



Har du några planer?

2009-04-29 @ 23:59:20
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0