Big girls dont cry!

Kände mig faktiskt som en stor flicka när jag inte fällde en enda tår när min stackars nagel gick av idag, haha!
Gick av långt in - ser inte så farligt ut på bilden men..det kändes!

Så mitt största problem nu är hur jag ska tvätta mitt hår i duschen..har massa plåster på men vill inte att det ska komma in massa shampoo och vatten i såret, hehe.

Håller på och tvättar lite kläder och en matta nu, annars har jag löst ett korsord ur veckorevyn och så har Agan och jag lagat mat innan han åkte till jobbet...

Igår skrev jag en lång kommentar till en av fjortisarna här på blogg.se.
Dom kan ju inte påstå att de inte är rasister, jävla okunniga är dom iaf!
Arrgh!! visst ska svenskarna få sjunga sin nationalsång om de vill och tror inte att de allvarligt lider av att inte få vara i kyrkan på skolavslutningen!!
Sen låter de som de bara tror att det är utländska som våldtar och begår brott!!
Nej, tror tom att den största andelen av sveriges kriminella har svensk bakgrund..(om man tänker procentuellt då den största delen av vår befolkning är födda i sverige)
Sen låter det som de tror att det finns två folkslag -svennar och blattar!!! HAHA
Och visst de som flyttar hit ska anpassa sig efter sveriges regler normer och lagar men inte för dens skull ge upp sin religion eller så... de allra flesta har lixom inte ett val att stanna kvar i sitt hemland..
Sen sa nån nåt om att lära sig svenska.inte så jävla lätt att komma hit och på en gång lära sig grammatiken och allt vad det är, visst tycker alla ska göra sitt bästa fö att lära sig språket i det land man ska bo i -för sin egen skull, för at kunna kommunicera med folk!

Haha tjohej vad upprörd jag låter!!!
Puss och hej njut av sista lediga dagen nu, för er som är lediga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0