Äntligen premiär!

Ago och jag hade vår första grillning för i år idag!
Var jättefint väder och inte ens blåsigt så var toppenskönt att sitta på balkongen. Var och "storhandlade" samt handlade en grill på stativ.
Blev hemlagade hamburgare -goda som bara den såklart ;)

Inget jobb idag desvärre men är ju alltid skönt att vara ledig ändå..

Lånat en sladd till mobil-dator av Ago så här är lite bilder.. max två veckor gamla tror jag. Tänk vad mycket snö det var för så kort tag sen!! 
                                                                                                      
 
Genom mitt då trasiga fönster
 
Min hjärteväxt
  
Mitt vinställ                                                               Puss älskling               
  
Mat hemma hos mamma
  
Lilla Alice myser på min mage                                
 
En nyckelpiga på min handled
 
Ago och jag var uppe i svampen, mös lite i solen
  
Balkongbilder från idag
 
Innan utgången i lördags
 
Och grillningen ikväll
  
                                                                     Före ihoptryckningen..och efter
  

Oj det blev ett helt album det här! Klickar du på bildern blir de förstorade också.
Dags för kvällste, mums!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hjälp vad gott med grillat!



Tack för de fina kattungenamntipsen! :)

2009-04-08 @ 10:11:07
URL: http://josfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0