Åh underbara dag!

Vårkänslorna har fyllt hela mig!!  - Solen skiner, jag är ledig och därmed lycklig!

Sett första nyckelpigan för i år som kröp på mitt ben när jag cyklade hem från stan.. tog lite kort med henne på min hand med mobilkameran (men sladden till den fattas fortfarande)

I detta nu sitter jag på balkongen, äter B&J glass i solen och målar naglarna.

Idag har Lejla och jag vandrat kring på stan, köpte med oss varsin macka och smoothie och satt oss i solen..mysigt!! (kom även ett fyllo och snacka om hur man tillagar regnbågsfisk..inte så mysigt kanske)
Hade inte med mig kameran dessvärre så fick ta lite egobilder här på min balkongvistelse istället.. kisandes i solen :P

Jag längar tills man kan grilla på balkongen i kvällssolen. Kan ske väldigt snart känns det som. Kanske i helgen om det inte blåser så mkt då!

Hoppas att ni passar på att njuta av vårvädret ni med!!
              

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det ser härligt ut:) själv är man magsjuk.. började i skolan imorse så fick springa ut från den stora stora hörsalen med alla människor, och såklart sitter jag i mitten:) men hoppas allt e bra med dig! Kram o puss

2009-04-02 @ 20:05:36
URL: http://nathalierogberg.blogg.se/
Postat av: Linette

Til Natta

Ja jag läste det, fy fan stackars dig!!

Hoppas du är helt bra nu iaf!! PUSS

2009-04-06 @ 19:26:03
URL: http://linettesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0